image

Kwiaciarnia „Basia” to kwiaciarnia z tradycjami. Poprzez ponad dziesięć lat jej właścicielką jest pani Barbara, która dzięki swej pasji wkładanej w pracę i ogromnemu sercu, które ma dla ludzi, stworzyła wyjątkowe miejsce w Nowym Dworze Mazowieckim. Miejsce, które wypełnia za każdym razem ...

Obsługiwane kraje: Polska, UE
Kreator bukietów: Tak
Potwierdzenie dostawy SMS: TAK
Dodatki: odżywki do kwiatów, czekoladki, kartka dekoracyjna, torty
kliknij aby zobaczyć ofertę

tanie bukiety z róż

image

W naszej ofercie znajdziecie Państwo szeroki wachlarz produktów. Zaczynając od przepięknych bukietów z zawsze świeżych kwiatów, poprzez kwiaty doniczkowe, sztuczne, dekoracje florystyczne, a w nich bukiety ślubne, wiązanki, dekoracje samochodów ślubnych, ...

Lista dostępnych latem kwiatów jest niebywale długa i dlatego w tym momencie latem posiadamy największe sposobności przedstawienia kwalifikacji i kreatywności. Sposobów są ogromne – czy potrafimy je wykorzystać? Najbardziej znane kwiaty lata to: maki, chabry, piwonie, jaśminowce, lilie, płomyki, ostróżki ogrodowe, lwie paszcze, cynie, dalie, groszki pachnące, czarnuszki, powojniki, begonie, klematisy, jaskry, łubiny oraz różnego rodzaju róże – przyznacie, że jest w czym wybierać? Obfitość kwiatów letnich zapewnia, że bukiety latem mogą być bogatsze i bardziej oryginalne niż w pozostałych porach roku. Piękne, letnie zestawy można co więcej upiększać trawami, kłosami zbóż albo liśćmi paproci. O tej porze roku sposobności są nieograniczone, a podstawową granicę stanowi Twoja wyobraźnia. Jak przekonać kontrahentów z Nowego Dworu Mazowieckiego? Po raz kolejny w tym przypadku ważna jest zasada 'wyróżnij się albo zgiń'. To, czym zdecydujesz się wyróżnić zależy jedynie od Ciebie: może być to nowy asortyment, którym ubogacisz swoją propozycję, może zaskoczysz swoich kontrahentów małymi dodatkami, które zupełnie odmienią projektowane bukiety, może pokażesz swoim jak z letnich polnych kwiatów utworzyć ładną kompozycję pasującą na różnorodne okazje? Ważne jest to, ażeby nie powielać schematów i znając atuty i propozycję konkurencji wprowadzić do indywidualnej szczegół zaskoczenia – coś, co będzie przekazywane przez klientów pocztą pantoflową i zapewniało większą liczbę klientów zainteresowanych niecodzienną ofertą.