image

Nasze Kwiaciarnie powstawały w Gdyni od 1989 roku. Wieloletnie praktykę zawodowe , a dodatkowo fachowa wiedza gwarantują dobrą jakość , a dodatkowo rzetelność wykonywania zleceń.Wykonujemy dostawę kwiatów zarówno na terenie Gdyni i okolic, jak również w jakiekolwiek miejsce w kraju i na świecie ...

Obsługiwane kraje: Polska, UE
Kreator bukietów: Tak
Potwierdzenie dostawy SMS: TAK
Dodatki: odżywki do kwiatów, czekoladki, kartka dekoracyjna, torty
kliknij aby zobaczyć ofertę

doręczanie kwiatów

image

Realizujemy: Okolicznościowe kompozycje kwiatowe Bukiety urodzinowe, imieninowe, rocznicowe Kwiaty cięte i doniczkowe w koszach Wiązanki i wianki komunijne Wieńce i wiązanki pogrzebowe Wiązanki ślubne Bukiety dla Panny Młodej Przypinki dla Pana MłodegoRealizujemy: Zamówienia na telefon z odbiorem na miejscu ...

image

Pracownia florystyczna NARCYZ jest firmą rodzinną. Została otwarta w 1972 roku i działa do dnia dzisiejszego. Od 1984 roku firmę prowadzi po mamie Ewa Malepszy. Mamy wielu stałych nabywców, którzy przyjeżdżają do nas z najodleglejszych dzielnic Trójmiasta. Z przyjemnością obserwujemy, że grono ...

Spora większość mieszkańców Gdyni pracuje w tygodniu i posiada czas w weekendy. Jak to należy bywa w usługach ktoś jednak musi pracować w weekend i w wielu sytuacjach są to branże powiązaną z szeroko pojętą rozrywką , a dodatkowo różnorakich dekoracji, czyli kwiaciarnia w Gdyni czynna w niedzielę jest bardzo poszukiwana przez klientów. Niektórzy właściciele kwiaciarni z Gdyni mogą sprzeciwiać się tym zapotrzebowaniom z różnorakich przyczyn np. religijnych lub zwyczajowych, niemniej jednak zapotrzebowanie na tego typu usługi w niedzielę i tak będą , zatem ten kto otworzy kwiaciarnię czynną w niedzielę zbierze duży rynek zbytu, przy tym przyzwyczajeni kontrahenci będą odwiedzać kwiaciarnię z Gdyni w inne dni tygodnia zgodnie z prawami psychologii gdzie wszyscy ludzie przyzwyczajają się do sklepów i innych rzeczy co przekłada się, że niechętnie je zmieniają. Ze 100% pewnością sporo osób zna osób, którzy nie preferują spróbować czegoś nowego np. nowego modelu telefonu lub również innej drogi z pracy, niemniej jednak zasada jest ta sama. Inni ludzie niechętnie odnoszą się do konwersji i dużo sklepów przyzwyczaja klientów w różnorakich sposób np. używając karty podarunkowe lub zbieranie punktów. Zbieranie punktów na specjalnej karcie przyzwyczaja bardzo klientów i jest to bardzo zwyczajny zabieg marketingowy, niemniej jednak z drugiej strony sklepy ponoszą koszty związane z obsługą karty, ponieważ występują koszty wydruku kart i ich oprogramowania, a także dodatkowej pracy pracowników, którzy muszą pytać w każdej sytuacji klienta o to czy posiada kartę na punkty i czy w razie potrzeby nie chciałby jej sobie wyrobić. Minusem takie rozwiązania jest jego popularność, ponieważ sporo sklepów i podmiotów jak np. kwiaciarnie wpadło na ten koncepcja i kontrahenci są znudzeni noszeniem wielu kart do zbierania punktów. Z całą pewnością Wszyscy ludzie kontrahenci, którzy skuszą się na kartę jest duża szansa, że zostaną, niemniej jednak z drugiej strony wielu klientów jest zrażonych tego typu postępowaniem właścicieli kwiaciarni.