Obsługiwane kraje: Polska, UE
Kreator bukietów: Tak
Potwierdzenie dostawy SMS: TAK
Dodatki: odżywki do kwiatów, czekoladki, kartka dekoracyjna, torty
kliknij aby zobaczyć ofertę
Różany Zakątek to wyjątkowa kwiaciarnia, która zlokalizowana jest w Suwałkach i oferuje swoim klientom nie tylko piękne i świeże kwiaty, ale również niezapomniane doznania wizualne i zapachy. Nasza kwiaciarnia jest miejscem, gdzie każdy może znaleźć coś dla siebie - od prostych bukietów po niezwykle ...
F&M Studio Decor, to kreatywna kwiaciarnia z pasją dla Ciebie. Kochamy Kwiaty i jesteśmy doświadczonymi florystkami, dekoratorkami sal i realizatorkami niesamowitych kreacji weselnych. W naszej kwiaciarni każdy bukiet, każda kompozycja są przygotowane z duszą.Zajmujemy się florystyką ślubną. Stworzymy ...
Lista dostępnych latem kwiatów jest nieprawdopodobnie długa i dlatego w tym momencie latem mamy największe sposobów zaprezentowania umiejętności i kreatywności. Sposobów są ogromne – czy potrafimy je wykorzystać? Najbardziej znane kwiaty lata to: maki, chabry, piwonie, jaśminowce, lilie, płomyki, ostróżki ogrodowe, lwie paszcze, cynie, dalie, groszki pachnące, czarnuszki, powojniki, begonie, klematisy, jaskry, łubiny oraz różnego rodzaju róże – przyznacie, że jest w czym wybierać? Obfitość kwiatów letnich zapewnia, że bukiety latem mogą być bogatsze i bardziej oryginalne niż w pozostałych porach roku. Piękne, letnie zestawy można w dodatku upiększać trawami, kłosami zbóż albo liśćmi paproci. O tej porze roku sposobów są nieograniczone, a podstawową granicę stanowi Twoja wyobraźnia. Jak przekonać nabywców z Zbójny? Po raz kolejny w tym przypadku ważna jest zasada 'wyróżnij się lub zgiń'. To, czym zdecydujesz się wyróżnić zależy tylko od Ciebie: ma możliwość być to nowy asortyment, którym wzbogacisz swoją ofertę, ma możliwość zaskoczysz spersonalizowanych nabywców małymi dodatkami, które zupełnie odmienią produkowane bukiety, ma możliwość pokażesz swoim jak z letnich polnych kwiatów utworzyć atrakcyjną kompozycję pasującą na różne okazje? Ważne jest to, by nie powielać schematów i znając atuty i ofertę konkurencji wprowadzić do prywatnej element zaskoczenia – coś, co będzie przekazywane przez klientów pocztą pantoflową i zapewniało większą liczbę klientów zainteresowanych niecodzienną ofertą.