Nazwa Naszej KWIACIARNI pochodzi od pnącza , które w naturalnych
warunkach [MADAGASKAR] dochodzi wręcz do 6m a jego kwiaty obficie
zakwitające póżnym latem wydzielają przepiękny zapach rozchodzący się po całym mieszkaniu. W doniczce w domowych warunkach pnącze to dochodzi do 2m a po paru latach ...
Znakomita większość mieszkańców Spytkowic pracuje w tygodniu i ma czas w weekendy. Jak to należy bywa w usługach ktoś jednak musi pracować w weekend i w znaczącej liczbie przypadków są to branże powiązaną z szeroko pojętą rozrywką , a oprócz tego różnorakich dekoracji, czyli kwiaciarnia w Spytkowicach czynna w niedzielę jest bardzo poszukiwana przez klientów. Niektórzy właściciele kwiaciarni z Spytkowic mogą sprzeciwiać się tym zapotrzebowaniom z różnorakich przyczyn przykładowo. religijnych lub zwyczajowych, niemniej jednak zapotrzebowanie na tego rodzaju usługi w niedzielę i tak będą , zatem ten kto otworzy kwiaciarnię czynną w niedzielę zbierze duży rynek zbytu, a przy tym przyzwyczajeni nabywcy będą odwiedzać kwiaciarnię z Spytkowic w inne dni tygodnia zgodnie z prawami psychologii gdzie inni ludzie przyzwyczajają się do sklepów i innych rzeczy co przekłada się, że niechętnie je zmieniają. Na pewno sporo ludzi zna ludzi, którzy nie chcą spróbować czegoś nowego przykładowo. nowego modelu telefonu lub również innej drogi z pracy, niemniej jednak zasada jest ta sama. Kobiety i mężczyźni niechętnie odnoszą się do konwersji i dużo sklepów przyzwyczaja klientów w różnorakich sposób przykładowo. stosując karty podarunkowe lub zbieranie punktów. Zbieranie punktów na specjalnej karcie przyzwyczaja bardzo klientów i jest to bardzo intuicyjny zabieg marketingowy, niemniej jednak z drugiej strony sklepy ponoszą koszty związane z obsługą karty, ponieważ występują koszty wydruku kart i ich oprogramowania, a też dodatkowej pracy pracowników, którzy muszą pytać w każdej sytuacji kontrahenta o to czy posiada kartę na punkty i czy ewentualnie nie chciałby jej sobie wyrobić. Minusem takie rozwiązania jest jego popularność, ponieważ sporo sklepów i podmiotów jak przykładowo. kwiaciarnie wpadło na ten pomysł i nabywcy są znudzeni noszeniem wielu kart do zbierania punktów. Na 100% Ci nabywcy, którzy skuszą się na kartę jest duża szansa, że zostaną, niemniej jednak z drugiej strony wielu klientów jest zrażonych tego rodzaju postępowaniem właścicieli kwiaciarni.