miński

image

Kwiaciarnia Wrzosowa Nuta Mińsk Mazowiecki, kwiaty, śluby, komunie, upominki, doniczki, wazony, latarenki, świeczki, zapachy, serwetki, anioły, kartki i wiele innych.

Obsługiwane kraje: Polska, UE
Kreator bukietów: Tak
Potwierdzenie dostawy SMS: TAK
Dodatki: odżywki do kwiatów, czekoladki, kartka dekoracyjna, torty
kliknij aby zobaczyć ofertę

doręczanie kwiatów

Usługi florystyczne w okolicy Stanisławowa

~21 km Wołomin (1)
~6 km Pustelnik (0)
~9 km Dobre (0)
~9 km Poświętne (0)
~11 km Jakubów (0)
~12 km Dębe Wielkie (0)
~14 km Halinów (0)
~16 km Strachówka (0)
~16 km Okuniew (0)
~17 km Tłuszcz (0)
~18 km Glinianka (0)
~19 km Sulejówek (0)
~19 km Klembów (0)
~19 km Kałuszyn (0)
~20 km Cegłów (0)
W grupie radości, prowadzenie kwiaciarni w Stanisławowie jest chyba jednym z najmilszych, a już najbardziej aromatycznym sposobem na przedsiębiorstwo. Tylko, czy … najłatwiejszym? Niedużo kto zdaje sobie sprawę, że prowadzenie kwiaciarni oznacza borykanie się starannie z tymi samymi, jak w przypadku innego typu działalności, problemami i formalnościami, począwszy od konieczności rejestracji firmy, znalezienia właściwego mieszkania, dostawców czy też prowadzeniem spraw finansowo-księgowych. Oprócz tego na stan biznesu/firmy/spółki wpływa koniunktura na rynku , a ponadto niewątpliwe tendencje zachowań konsumenckich. Florystyka to dziedzina dla osób z pasją, kochających kwiaty i mających wyobraźnię przestrzenną i kwalifikacji manualne. Jeżeli już rzetelną wiedzę i tzw. „to coś” co wyróżnia rzemieślnika od mistrza połączymy z pomysłem na kwiaciarnie i umiejętnościami biznesowymi, posiadamy bardzo dużą szansę na sukces. Niezależnie natomiast od naszych starań musimy brać jeszcze pod uwagę jeden czynnik, który ma możliwość stać się poważnym kłopotem dla funkcjonujących na rynku podmiotów i spowodować dość duży spadek ich ilości – mowa tu o kryzysie. Przeciwwagą dla niego jest wzrost zainteresowania kwiatami i ich wykorzystaniem, nie tylko na „tradycyjne” okazje, niemniej jednak również do dekorowania domów. Coraz częściej bowiem obserwuje się zapotrzebowanie nabywców na dekoracje na stoły czy święta, nikogo też nie dziwi klient kupujący bukiet kwiatów tylko po to, żeby wstawić je do wazonu i się nimi cieszy. Co więcej nie wyobrażamy sobie np wesela bez przybrania sali, zaś zasadniczym elementem tej dekoracji są w tej chwili kwiaty. Dlatego też nie sposób nie powiązać tych nowych trendów lifestylowych z perspektywami, jakie rozwijają się dla branży florystycznej. Po zalewie polskiego rynku kwiatami z holenderskich upraw dzisiaj rodzimi producenci z okolic Stanisławowa oferują bogaty wybór kwiatów, w bardzo wielu przypadkach organizowane są też wystawy kwiatów pozwalające zapoznać się z nowościami zarówno w uprawie kwiatów, jak możliwościach ich wykorzystania poprzez florystów. Szansą na rozwój branży stały się również rynki zagraniczne, które w dłuższej perspektywie czasu ma możliwość wygenerować znaczne profity. Według ekspertów prawdziwą szansą dla polskich ogrodników jest eksport do południowej , a ponadto wschodniej Europy. Tamtejsze wschodzące rynki są jeszcze na tyle niedużo rozwinięte, że konkurencja praktycznie nie istnieje, a polskie kwiaty mają szansę dostać znaczącą przewagę konkurencyjną.